محل لوگو

ترک سیگار


ترک سیگار


چطور از سیگار کشیدنن، و یا هر لحظه از روز جلوگیری کنیم.

یکی از دوستدن همسر خود و پسر سه ساله اش او سرفه میزد چندی پیش این سرفه ها کمتر شد و الان دردی ندارد....

یکی از دوستانی که میشناختم سرفه های سنگینی میکرد هر روز صبح که برای رفتن به سر کار از خواب بیدار میشد بجای بغل کردن همسر خود و پسر سه ساله اش او سرفه میزد چندی پیش این سرفه ها کمتر شد و الان دردی ندارد…..

او ذهن خود را مشغول کرده و نگران از دست دادن زندگیش است او احساس میکرد ناامید است و حتی میترسد بالاخره زندگی گریبان اورا گرفت سایه مریضی ودرد پشت سرش بود و سلامتی اش روزبروز بدتر شد و او این افکار را رها نکرد او برای راحت شدن و برطرف کردن اضطرابش یک سیگار روشن میکرد.

او در سال های اخیر خواب خوبی را نداشت نصف شب از خواب بیدار میشد و سعی میکرد دوباره خواب برود حتی اگر تمام روز را کار کرده بود ولی او هرگز فکر نمیکرد که تبدیل به یک فرد سیگاری سنگین شده است.

ولی او سعی کرد سیگار را ترک کند خدا میداند چندبار تلاش کرده است اما او دوباره و دوباره شکست خورد او فکر میکرد که اراده ندارد و فکر میکرد که اراده میتواند اورا نجات دهد و تقریبا ۴ صبح برای رفتن به سرکار از خواب بیدار میشد ویک سیگار روشن میکرد.

ایا شما هم همچنین احساسی را مثل این دوستمان داشته اید ؟چند بار به خودتان وعده داده اید که هرگز “شروع نکنید” اما دوباره به هوس سیگار کشیدن افتاده اید؟ ایا شما به شدت میخواهید سیگار را ترک کنیداما ترس از دست دادن برای همیشه سیگار شما را از ایجاد تغییر فلج کرده است؟

free

داستان شرم اور اعتیاد یک دوست

سیگار کشیدن عادتش بود البته من هرگز او را دیگر ندیدم و من هیچ وقت سعی نکردم که خودم یک فرد سیگاری بشوم او به مدت ۱۲ سال روزی یک نیم پاکت سیگار مصرف میکرد حدود ۱۱ هزار نخ سیگار در سال و او هرگز نمیدانست که سیگار موجب میشود سرطان بگیرد و جالب اینجاست که او اهمیتی نمیداد .

سیگار بیش از هر چیزی زندگی او را گرفت و کلا برنامه او این بود زمان سیگار کشیدن بعدی چه موقع است او هرگز نمیتوانست تمرکز کند و ذهن او مدام گرفتار این شده بود که سیگار بعدی چه زمانی باید روشن شود؟

او نمیتوانست زمانش را با دوستان خود لذت ببرد زیرا انها میگویند نباید اطراف انها سیگار بکشد گاهی اوقات درباران – برف – گرما سیگار میکشید ودر هر شرایط اب وهوایی که میشود بجای اینکه شش ها را ازهوای تمیز مخصوصا هوای تمیز باران پر کرد او تمام ریه هایش را از سموم سیگار پر میکرد.

کم کم او از یک فرد مستقل به یک فرد فقیر که از فراهم کردن مایحتاج خودش میترسید تبدیل شد او فکر نمیکرد که خودش را پشت میله های زندان قرار داده است و فکر میکرد که در حال لذت بردن است.

با وجود اینکه یک شادی خالص در ان جود داشت میدانست که باید روزی ترک کند بنابراین روزی حدود ۱۰۰ بار سیگار میکشید.

زمانی که او برای ترک تلاش میکرد پر از درد و رنج بود.

این احساس شبیه هیچ نقطه ای از زندگی نیست و هیچ نقطه ای برای زندگی او وجود نداشت و او به چیزی که به روحش صدمه میزد میل داشت و به افراد سیگاری که انها ترک کرده بودند حسادت میکرد.

او شبیه افراد احمق بهم ریخته بود خوب پس چگونه او باید یکبار برای همیشه خود را نجات دهد.؟

رها کردن خود از سیگار احساس بسیار شگفت انگیزی است اما احساس سیگاری بودن مثل راه رفتن یک مرده است پس چگونه میشود بدون وسواس ان را کنار بگذارد؟

 

نیروی اراده جواب ترک کردن سیگار نیست

اراده کردن پاسخ خوبی برای تغییرات نیست این نه تنها به من کمک نکرد بلکه به مردم سراسر جهان هم کمک نکرده تا بتوانند خود را از بردگی نجات دهند.

زمانی که شما سیگار را از دهانتان بیرون می اورید شما نمیتوانید ان را از ذهنتان خارج کنید و میل به سیگار کشیدن را هرگز ترک نخواهید کرد.

شاید برخی از مردم با استفاده از اراده سیگار را ترک کرده اند اما ایا واقعا ترک کرده اند؟ وادار کردن خود بارها و بارها برای انجام ندادن هرچیزی؟ این یک شیوه زندگی با کیفیت نیست.

مجبور کردن خودتان تغییر نیست….تغییر نباید با غم و افسردگی همراه باشد زمانی که تغییرات در حال رشد هستند شما باید احساس بهتر و اینکه رو به بهبودی هستید را داشته باشید.

اگر تغییر کردن خوب است چطور لذت بردن از ان غیر ممکن است؟چطور میشود سیگار را به راحتی و بدون تلاش ،بدون خشم،بدون اشتیاق دوباره برای سیگار کشیدن ترک کرد ؟

چرا شما به سیگار اینقدر اعتبار میدهید؟

شما از قبل عواقب سیگار کشیدن را میدانید و نیاز نیست من همه چیز را بگوییم اما این شما را متقاعد به ترک سیگار نمیکند شما از خاطرات و عواقبی که برای افرادی سیگاری بوجود اومده است اگاهید اما هنوز نمیتوانید سیگار را ترک کنید.

بنابراین اجازه دهید از خلاصه انچه که میگویند بگویم که گفتن نتایج ترسناک چندان موثر نخواهد بود.

اگر سیگار اثرات بدی ( بیماری ها،بوی بد دهان،اشکال در تنفس،دندان های زشت و خیلی موارد دیگر) دارد و ان اثرات منفی شما را به ترک سیگار هدایت نمیکند شاید ما باید بپرسیم چه چیزی باعث میشود شما سیگار بکشید؟چرا به سیگار تا این حد اعتبار میدهید؟

علاوه بر نیکوتین که مغز را معتاد به خود میکند چه دلایلی شما را مجبور میکند هر روز سیگار بکشید؟ زمانی که شما سیگار را ترک میکنید به مدت محدودی نیکوتین را از مغز میگیرید اما نه از سیستم عاطفیان چرا که شما در طول زمانی که سیگار میکشیدید برده و غلام سیگار بودید و یک حس عاطفی به ان پیدا کرده بودید!

شما وابسته شدید.

 

پس دلایل سیگار کشیدن من چه بود؟دلایل دوستمان:

منو ریلکس میکنه

احساس راحتی را در موقعیت های اجتماعی به من میدهد.

از من دیگه گذشته

به من این احساس را میدهد که با کیفت هستم و احساس غرور میکنم

حقیقت این است که سیگار کسی را ریلکس نمیکند انها در این دام افتاده اند زیرا انها اسیر ذهن خودشان شده اند.

وقتی شما سیگار میکشید بیست دقیقه بعد از انجام ان نیکوتین از بدن شما خارج میشود و بدن شما با مقدار زیادی استرس و ناراحتی همراه میشود و شما را با باور اینکه سیگار بعدی به شما ارامش میدهد فریب میدهد اما این چیزی نیست غیر از پر کردن شکافی که سیگار قبلی از ان خارج شده است.

و شما به سیگار اعتبار ارامش داده اید اما نه اینکه همان سیگار باعث شد شما احساس عصبی و استرس را بکنید.این فقط یک نمونه از تصور غلط شما در مورد سیگار و دادن صفات مثبت بزرگ به ان است.

4

میبینید دلایلی که شما برای سیگار دارید چیزی جز دروغ نیستند و شما هنوز میتوانید مغزتان را اصلاح کنید.

اگر ذهن شما هنوز نمیتواند دلایل منطقی را قبول کند پس باید بگویم شما دیوانه هستید.

هنگامی که شما بصورت سیتماتیک خودتان را به ارامی از ان مطلع میکنید شما باید دلایلی برای خود بیارید که چرا در حال انجام دادن این کار هستید.

درک اشتباه ناخوداگاه شما از سیگار مانع ترک سیگار میشود مگر اینکه شما ان را تغییر دهید درغیر اینصورت شما یک فرد سیگاری خواهید ماند.

اگر شما میخواهید یک تغییر ایجاد کنید شما اول نیاز دارید در ذهنتان تغییر ایجاد کنید بعد همه چیز خود بخود تغییر خواهد کرد.

برای ترک واقعی سیگار برای تمام عمر شما نیاز دارید عقایدتان را در مورد سیگار تغییر دهید که این شبیه به یک فرایند سیم کشی دوباره مغزاست و متاسفانه هیچ راه دیگری وجود ندارد.

شما احتمالا سخت تلاش کرده اید خودتان سیگار را ترک کنید اما دوام نیاوردید و این احساس شکست را به شما میدهد شما هر زمان که میخواهید سیگار بکشید احساس گناه میکنید شما احساس میکنید دیوانه هستید با وجود این همه تلاش هیچ چیز تغییر نکرده است.

حقیقت این است ترک کردن ان اسان است اما شما باید یک چیز را درک کنید این درمورد سیگار نکشیدن نیست این در مورد تمایل به سیگار نکشیدن است.

 

رد کردن باورهای ناخوداگاه منفی در مورد سیگار

و جای دادن افکار یک غیر سیگاری

ترک مواد مخدر

یکی از روشهای قدرتمند و ثابت شده برای تغییر افکار ناخوداگاه استفاده از پیام های پنهان است.

مغز خودتان را برای ترک سیگار در معرض پیام های پنهان قدرتمند قرار دهید و از نو ان را برنامه نویسی کنید این روش بسیار ساده است و نیازی به تلاش اضافی ندارد.

پیام های پنهان ،تصویری و صوتی از نظر علمی ثابت شده اند و در دهه های گذشته در زندگی مردم تغییرات موثری بسیاری ایجاد کرده است جای تعجب نیست که موفق ترین مردم جهان از جمله جان اساراف و انتونی رابینز از این روش در زندگی خود استفاده کرده اند.

پیام های پنهان یک تکنیک منحصر به فرد است چرا که مستقیم بر روی ناخوداگاه شما کار میکند و ناخوداگاه هم انها را بدون سوال کردن میپذیرد به منظور انجام اینکار شما نیاز دارید هوشیاری تان را از سر راه بردارید تا جلو پیام ها را به ناخوداگاه متوقف نکند و برای انجام اینکار نیاز به تکرار پیام های پنهان دارید.

تصور کنید شما مغزتان را درمعرض چندین پیام بگذارید وقتی که هوشیار هستید هنگامی که در حمام هستید یا زمانی که میخوهید به تخت خواب بروید …. و تصور کنید شکا در حال تغییر زندگیتان هستید در حینی که همان کارهای روزانه قبلی خود را هم انجام میدهید و این دقیقا همان چیزی است که که پیام های پنهان انجام میدهد.

مشکل این برنامه این است که با برای هر کسی مناسب نیست.

من توصیه میکنم اگر شما تمایل به ترک سیگار ندارید و اگر قصد ایجاد تغیر را ندارید از ان استفاده نکنید و یا اگر شما خودتان را مسئول زندگی خود نمیدانید استفاده از ان سودی نخواهد داشت.

بهرحال اگر شما قبل به ترک سیگار فکر کرده اید و اینکار را انجام داده اید اما موفق نشده اید و اگر در حال حاظر عمیقا خواهان تغییر هستید و مسئولیت زندگی خود را قبول کرده اید و اگر شما خودتان را یک فرد سیگاری نمیبینید پس این برای شما مفید است.

خوراک مغز شما با تغذیه افکار نه با نیکوتین

 

با پیام های پنهان مغز شما از یک جریان ثابت پیام های مثبت تاکیدی بمباران میشود و سیستم ناخوداگاه شما را از شک ،ترس ،اضظراب،افسردگی، و احساس “من نمیتوانم” پاک میکند .

جزئیات:

این البوم از فرکانس تتا بالا و الفا کم که به غلبه بر اعتیاد کمک میکند استفاده میکند .

ضربه های دوگوشی با استفاده از فرکانس های ۱۴۴.۷۲HZ به قدرت اراده و متمرکز ماندن انرژی شما برای ترک سیگار کمک میکند

این فرکانس با ضربه دوگوشی ۸ هرتز جفت میشود که ۸ هرتز انرژی فیزیکی بیشتری به شما میدهد که با ترمیم DNA همراه است.

تن های ایزونتریک از فرکانس ۳۶۰ هزتر برای شادی و شفا بخشی شما استفاده میکند .

تن های ایزونتریک از پالس های ۷.۵ هرتز که با اگاهی درون شما متصل است که مربوط به پیدا کردن راه حل برای مشکلات است استفاده میشود .

پالس های ۷.۵ هرتز برای درمان الکل،اعتیاد به مواد مخدر و غیره استفاده میشود طیف این فرکانس ها فرد را از فردی که درون اعتیاد خود گم شده است راضی نگه میدارد.

 

تاکیدات پنهان این آلبوم :

با هر نفسی که میکشم سلامتی را انتخاب میکنم

تمام خواسته های من براورده میشود

من ازاد هستم ، من احساس بزرگی میکنم

من کاملا ازاد هستم

من عاشق بدن خودم هستم

من پاک و متمرکز هستم

من به ریه هایم افتخار میکنم ، من به سلامتیم احترام میکذارم

من ریه هایم را با انرژی حیات پر میکنم

من ایمن هستم

من مایل به تغییر هستم

من خواسته هایم را در کنترل دارم

من با اراده هستم

من قوی و موفق هستم

در حال حاظر من با گذشته خود فرق میکنم

در هر لحظه فرصت های جدید وجود دارد

من با عزم قوی به اهدافم میرسم

به زندگی جدید خودم خوش اومدم

من دانش درونیم را دنبال میکنم

ذهن من برای تغییر اماده است

من سالم هستم

برای تهیه این محصول اطلاعات خودرادرفرم زیرتکمیل نمایید.

 

توصیه میشود قبل از رانندگی و یا در حین انجام فعالیت های خطرناکی که ممکن است به خودتان ودیگران صدمه بزند از گوش دادن به فایل های صوتی خودداری کنید

 

 

 

ست ساعت مچی زنانه ومردانه Rolex

 ست دونفره زن و مرد تیشرت marta

کتونی مردانه اورجینال Fila

عینک آفتابی murano

 


مبلغ واقعی 161,600 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 80,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 693

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدل­سازی، خطی­سازی و طراحی کنترل پیش­بین در سیستم هلی­کوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

بسمه تعالی   پژوهش آماده به زبان عربی درباره حقوق اساسی با عنوان «القانون الدستوری» مناسب برای اساتید حقوق جهت تدریس درس حقوق اساسی (القانون الدستوري)   سرفصل ها: المطلب الأول :القانون الدستوري تعريفه واهميته المطلب الثاني :معنى الدولة واركانها المطلب الثالث : ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

دریافت فایل : داروهاي ضد افسردگي
وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

دریافت فایل : وکتور کورل 12 اذان
1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما